Moodle az ELTE Egyetemi Könyvtárban: e-learning keretrendszerrel támogatott könyvtári önértékelés

Szerzők

  • Köntös Nelli

Absztrakt

Az Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) Egyetemi Könyvtára 2010-ben alkalmazta először a könyvtári hálózat szervezeti önértékelésének támogatására az ELTE e-learning rendszerét, a Moodle-t. A szerző célja a projekt moderátoraként és az önértékelési útmutató egyik szerzőjeként a Moodle rendszer használata során szerzett tapasztalatainak megosztása azokkal a könyvtárakkal, ahol önértékelést végeztek, végeznek, vagy éppen erre készülnek, azonban még nem döntöttek a projekt technikai hátteréről.

Kulcsszavak:

önértékelés, minőségbiztosítás, szervezet, keretrendszer

Megjelent

2012-06-11

Hogyan kell idézni

Köntös, N. „Moodle az ELTE Egyetemi Könyvtárban: e-learning keretrendszerrel támogatott könyvtári önértékelés”, Tudományos és Műszaki Tájékoztatás, 59(7), o. 278–292, 2012.

Folyóirat szám

Rovat

Cikkek